Monday, October 02, 2006

拜日果

寫法唔知岩唔岩,可能會好難理解~
由我呀嫲個代已經做緊呢個儀式~

呢個做法通常係當有病時,
個人無神無氣,老人家就認為撞到"污漕野"
咁就要諗番邊日開始生病,
再查查通勝個日時辰同方向,
知道之後就去"衣紙鋪"買一份衣紙,
內有一張畫了男孩的人像,
吐少許口水再放回那份衣紙內,
一併再晚上那段時辰期間..
向某一個方位去燒..整個過程便完成!

好神怪既傳統..但又要照上一代做..
做完病個位又無咩特別唔好..
佢地話好左..精神左..haha..
咪一樣有食藥..haha~

13 Comments:

At 10:55 PM, Anonymous Anonymous said...

有D似飲符水果類

 
At 11:29 PM, Anonymous Anonymous said...

未聽過。
你邊樹鄉下?

 
At 12:11 AM, Anonymous Anonymous said...

加隻鞋再加 d 咒語添! 你就變成個打小人既亞「嬋」啦! 唔該幫我打打亞乜水....

 
At 9:34 AM, Blogger JACK said...

......唔水食藥就話姐....最終都係要睇醫生...為乜

 
At 12:59 PM, Blogger ivan said...

藍海星~
唔駛飲喎..唔傷身喎..haha~

爆格~
咁可能係呀嫲d迷信野..haha~
好雜喎..我爺已經係本地人但祖籍東莞..
呀嫲就水上人(住艇)..呀公既呀爸係潮州人..
呀公既呀媽係客家人..haha..
咁我算唔算係本地mix~^^

garfield~
好似都要up少少野架..haha..
賞金先惠^^..重要帶私貨單拖一隻~

JACK~
講漏左少少..係因為睇完醫生食哂藥..
就重未好..呆呆滯滯咁..又要睇過醫生..
咁佢地思疑唔係病,係有污漕野所以先會做..

 
At 9:02 PM, Anonymous Anonymous said...

點解係男孩的人像, 唔係女孩架呢....疑惑中~

 
At 9:49 PM, Blogger ivan said...

小魚~
我又無實質去了解過喎..
可能有都唔定..
咁岩我見到個次係男孩囉~haha~

 
At 1:43 PM, Anonymous Anonymous said...

我都係病左好耐都唔好,
可唔可以幫我預備一份呀!

 
At 4:12 PM, Blogger ivan said...

八仔~
唔好路掛..呢d方法唔用好過用啦..
重識得留言..唔係好嚴重喎^^

 
At 6:25 PM, Anonymous Anonymous said...

我都試過..我屋企人叫"拜日角"

 
At 6:50 PM, Blogger ivan said...

bbb~
如果妳有查證過,咁妳寫法岩d~haha~

 
At 11:47 AM, Anonymous Anonymous said...

我無查...只靠言傳 呵呵~

 
At 12:38 PM, Blogger ivan said...

bbb~
所以係"拜日果"定"拜日角"..haha..是旦啦~

 

Post a Comment

<< Home