Thursday, September 28, 2006

青紅蘿蔔煲豬展 - 後評

之前既推介~今次應該令朋友失望而回~
因為今次我地入場看既角色有d唔同~
我地可以係中學生..可以係家長..~
正因為係一班初次演出既中學生..
所以用唔到恨批..而且重會覺得第一次算係咁~^^

原來時下年青一代既對話、溝通方式真係好唔同~
已經段開左無同呢一代既後生仔溝通過~
get唔到佢地既笑話~初段對答有d無理頭~
但好多後生仔係度笑..笑咩呢??..haha~

其中一個演員叫王雪婷,扮演呀媽既角色~
其實做得好好..口齒靈利~如果可以化下妝..裝扮一下..
我相信會效果不錯~與個女一段對駡,算不錯~

另一位演員叫陳裕恆,扮演一個經常夜歸青年..
只顧著跟朋友出街,而莫視與家人相處關係..
佢一個人扮演對答者..多個角色串連既一段故事..
出黎效果係好突出..好笑..
但就尾段拖得過長,正所為物以罕為貴~
見好就收~

有一位演員叫林展豪,
我相原本應該係整套戲帶出和故事經過既靈魂人物~
但佢未能發揮得好,佢把聲型造唔到氣氛吸引觀眾..
少了份壓場感..一次演出就放過佢啦..雖加倍努力~

導演和監製在場看既過程中,
我留意到佢係好多個場位都有笑,
可能佢睇既心態很不同~
可比我覺得佢好明白年青人心態一樣~
看著佢地一個一個既成長..
極為看得開心~

當10分係滿分,學生既演出我會比7分,
有很大進步空間,努力~

4 Comments:

At 9:57 AM, Blogger JACK said...

都算係咁啦.....個故事有D貪心...想講好多野...想有好多野睇,but可惜控制得唔好.......比較亂左D....

笑位都有幾多係唔識得笑......

 
At 2:14 PM, Anonymous Anonymous said...

"原來時下年青一代既對話、溝通方式真係好唔同~"~~~聽講你都係年青一代黎ka喎, 已經溝通唔到?

 
At 6:55 PM, Blogger ivan said...

jack~
睇黎我地緣盡於舞台劇~
睇親幾套都麻麻地既~haha~

cherry~
ok係因為佢地第一次~
唔係真係好吸引個隻呀~
咁要睇下妳咩年齡層勒..
我就好多都get唔到..
睇住人地笑..haha~

八仔~
叫做年青過囉..重可以扮年青卦~haha~^^

 
At 10:52 PM, Anonymous Anonymous said...

好多謝你ge意見呀,
我知我地重有好多進步空間,
不過真係好多謝你買飛入場睇!!

希望重有下一次,
你會再買飛入場,
然後你會見到我地進步左,
然後再下一次,
你會好有信心咁買飛入場睇我地。

maggie

 

Post a Comment

<< Home