Thursday, October 12, 2006

瑜伽班(十二) -- 完結篇~

最後一堂..亦係大家比較熟既一堂..
多左一兩句..haha..熱身後..
佢問有邊個報左進階..haha..
得我舉手..唔係幾好意思..手舉得唔高..haha
所以佢比左兩招係進階會學既我地試..

觀音3手式..其實都係上次個招"用腳聽電話"再加上去..
左手支撐在地,右手搖過後腦捉住左腳再撐向天..
做落一d都唔順..曲腳..一d都唔直..haha~
一路做..個個一路笑..因為好難做..好攰..
我就彈一句..係咪做唔到..唔駛升進階呢..haha~

另一式佢唔記得名..但唔算難~

完成整個初階課程,等11月進階又再開始~

7 Comments:

At 8:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Ivan, 繼續學落去,你也許可以當個瑜伽教練了.

 
At 11:37 AM, Anonymous Anonymous said...

my new blog http://blog.visualmedia.com.hk/index.php/uid/390

thx!

alfred

 
At 1:19 PM, Anonymous Anonymous said...

報埋進階?好好學呢!

 
At 2:47 PM, Blogger ivan said...

garfield~
haha..未有咁既可能啦..考又係另一樣野黎~

be蛋爸~
好..see see先~thx~

八仔~
一早報左..等上堂..hehe~

 
At 9:08 PM, Anonymous Anonymous said...

ii好利害報進階...
纖纖每次都是初階咋!
(動作由淺入深, 難度高作不了!)

 
At 1:02 AM, Anonymous Anonymous said...

你上完十堂之後,我依然都係想問...你究竟可以屈起雙腳浮在半空未??

 
At 11:07 AM, Blogger ivan said...

纖纖~
我都唔知得唔得架..haha..試下咋..

3 界遊俠~
腳到耳仔都辛苦..haha..

 

Post a Comment

<< Home