Monday, October 09, 2006

今日又出擊~

人未醒..電話到..
衝呀..衝呀..!!

9 Comments:

At 4:47 PM, Blogger JACK said...

成個下晝都見你唔到...就知你去出擊啦...

 
At 6:07 PM, Blogger ivan said...

jack~
haha...一遇鬼佬、又變蟲..haha~

 
At 11:55 PM, Anonymous Anonymous said...

都叫你咪讀英文架啦!
晒左D時間
努力再出擊啦...

 
At 9:50 AM, Blogger JACK said...

...咁樣唔係辦法喎.....比D膽啦...講得衰咪講得衰law.....樣衰左咪見過第二份law

 
At 10:27 AM, Anonymous Anonymous said...

呢個我好明白吾係有冇膽問題,而係明5明人地講咩....識5識點答...既問題!

同有冇膽冇關~

 
At 11:33 AM, Anonymous Anonymous said...

鬼g ma...駛乜驚ar!!
唔明講到明~
佢地夠唔識中文law...hehe

GG

 
At 12:47 PM, Blogger ivan said...

m、jack~
無哂到時間..有進步到架..只係唔快之麻~
無錯..唔係有無膽問題..
我好定~腳都無震~面帶笑容~好似好專心咁聽佢野講~
聽得明..因為佢無追迫我..只係唔識答之麻..haha
簡單d答佢之麻~唔會好完整一句囉..haha~
雖然佢話唔駛膽心..但睇黎都渺茫多..

GG~
無驚..
但我唔交朋友喎..haha..
佢唔會掉換係我角度咁睇喎..haha~

 
At 12:52 PM, Blogger leonard7007 said...

加油!

 
At 5:54 PM, Blogger ivan said...

leonard7007~
係..又一次經驗~

 

Post a Comment

<< Home