Wednesday, October 11, 2006

曾經膽生毛事件~

有感而發...
記得打完第一份工想搵第二份工的那個時候~
去in一間做登TDC ad.既一份工..
當時只得一年工作經驗,我見果個係女manager!
我亦都只係帶我大一畢業作品去見工,
睇番d作品都唔知似乜..haha~
交談中都ok..佢就介紹番公司係d咩類型工作~
睇完profolio之後..

佢就講左一句..
[不過你無乜工作經驗喎...]
(我心諗..妳知喎..又見我)
我就彈左一句..
[妳唔請我,我邊有工作經驗呢?]
佢笑笑口,跟著我就安然咁走~

可能就係呢一句,我走左之後就收到電話可以開工..

跟著過了半年之後,
公司搞了本當時未留行既免費雜誌,
變左我地成日都要OT,搞到好夜,
咁我就係一個只有designer既會議結尾時...
就提出左需要OT pay既要求..
其餘兩個designer顎然..boss亦顎然..
boss聽完我解釋點解有咁既要求..
之後佢就話商量之後就答覆我(應該係答覆我地)..
當事場面係無人和議..無人反對...就咁就散會..
其餘designer就問我..點解唔通知聲..
(心諗..係喎..點解唔單聲呢..haha..
我只係諗..我爭取大圍褔利應該有人支持..haha)
我就係平時少說話多做事既..默默耕耘那類人..
做左野有人知有目共睹..所以無諗過要同人講..
其實係應該要講聲既..haha~
結果就係通過我見議..所有designer有OT pay..yeah~!
公司由無呢個制度變成有..haha..咁公司搵到大家好~
後來公司被人穿櫃筒底..損失慘重..公司要炒哂d人..
得番老神子重新黎過..我亦係要走既其中一個~
如果唔係都會做多年幾兩年..因為都做得幾開心~

轉工之後一年舊公司已經穩定起步,想再搵番我入去,
因為我係欣賞senior而想留低~但senior已經不回,
亦已經面目全非,所以都無回頭!

轉工之後~
做左五個月度..又係勁開OT..
又從施古技..向boss要求OT pay~
呢間公司重小人..只得我同另一個designer..
商量、商量之後..又報節..呵呵~
我都唔係無理既要求,真係做左野比佢睇到先再要求~
唔會一入去未做野就先要求..haha~

可能只係好彩..有可能比人炒都唔定~haha~
年少無知、不計後果~
一切都係未到2000既事~

11 Comments:

At 2:39 PM, Anonymous Anonymous said...

細路仔吾識世界, 你話幾好呢! 有青春既時侯就係有板吾怕撞, 有乜事都仲有時間再玩過. 依家.....唉!

 
At 12:29 AM, Anonymous Anonymous said...

好嘢喎,..
同你做同事都幾好喎, 能為民逞命, 我地就係欠缺呢類同事...呵呵...

 
At 9:46 AM, Blogger JACK said...

咁說岩啦....你咁勇,唔該下次打麻雀果時,打D番子出黎,睇下會唔會出沖啦,為為民逞命.....呀ma...

 
At 2:12 PM, Blogger ivan said...

garfield~
跟本無諗咁多..好似好自然既事~

藍海星~
好??...唔好個d無講呢~..haha

jack~
好似係你扣住d番子喎~重好講..haha~
有爆格做證..我都好勇..係有時..
不過人大左..都係怕死多..死守..haha~

 
At 3:04 PM, Blogger Ryan said...

你很勇呢

 
At 6:10 PM, Blogger ivan said...

ryan~
無被人釘死..真係不幸中之大幸~
呢d說話好易死人..
如果boss覺得我搞事就死得快..haha~

 
At 11:22 AM, Anonymous Anonymous said...

好大膽呀你..如果我都可以咁勇同老細講加人工就好喇!!

乜阿jACK同你係麻雀腳黎架?!..HAHA

GG

 
At 1:08 PM, Anonymous Anonymous said...

你真係好勇喎, d同事有無請你擦餐勁黎多謝你?

 
At 2:51 PM, Blogger ivan said...

GG~
haha..講左可能死左喎..我年少無知麻~
一次咁大把之麻..haha~

八仔~
無呀..因為得到有OT pay都開心死..無諗過佢地要人請食d野喎..haha~

 
At 9:13 PM, Anonymous Anonymous said...

很有建設性的提議, 為己為人不錯呢! 值得稱讚啊!

 
At 11:28 AM, Blogger ivan said...

纖纖~
係呀..thx!

 

Post a Comment

<< Home