Sunday, October 29, 2006

勞動日...園地+牆壁畫

上午到達一塊園地嘗試雜務工作,
內有一些瓜、菜、生果、花等的種植..
園地內仍有未開墾土地..
或半翻鬆的泥土未有動工..
周圍還有雜草叢生需要處理~
我開始時就用鏟將部份種好的收成鏟起..
然後清理周圍雜草..
我見用手去拔除不夠成效..
就嘗試學用鋤頭連根去除!
當然學了方法還是用得不爽..
費盡力氣+左右手交替..
食左隻蕉..體能免強應付得來~
後來先發覺我仍然用錯方法..
..真失敗..激死^^
中間加插有趣事..就係搞藏匿在樹中既皇蜂巢..
因為在園地正側方(之前曾經針到人,好彩無大礙)..
皇蜂成日飛來飛去好討厭..想鏟除牠..
而我想得多..有所顧忌..
一旦牠追黎係咪真係要跳落水呢..
電話、財物又在身上濕了就麻煩..
驚驚地..都係隔岸觀火..
去搵乾了既枯枝、乾蕉葉..傳遞放火之用~
煙火圍邊攻入樹中..
都不是想像中那麼多皇蜂飛出來..
結果樹亦燒得半死^^
勞動完一輪..最後打開了一張沙灘床..
向著有山..有水..有藍天白雲..
當然亦有清涼風吹送過來既地方趟著..
合上眼..真係爽..之前既辛苦都忘記哂~^^

下午到朋友義務工作既地方~
就係將半邊牆壁畫上畫~
我地過去看看有什麼可以幫幫手~
去到時朋友已經畫了大半日..
構思畫風景畫..上好底色..有天..有海..有雲..
我幫了很少..大一讀完過後都無正式畫過大型畫..
唔習慣..所以只畫了噴水鯨魚..呵呵..
那隻鯨魚重係小學時代畫過..翻炒..hehe..
我還未滿意..重細執添..都用左半個鐘以上..
填了太陽底色..同埋做一些剪紙手工既工作..~
希望不帶給朋友麻煩要再執啦^^

整日充實既安排~勁~hehe..攰中帶笑^^

9 Comments:

At 6:58 PM, Anonymous Anonymous said...

原來是她, 難怪你累中帶笑...^^那裏來的好地方, 有山有水有藍天白雲,有清涼風地方??

 
At 7:10 PM, Blogger ivan said...

garfield~
此她非她~^^
係新界地方~hehe

 
At 1:20 PM, Blogger JACK said...

咁鬼健康.....我都好耐無試過啦...

 
At 12:07 PM, Anonymous Anonymous said...

哇~ 你條友仔, 搞皇蜂巢! 未死過呀!!

我反而對畫牆上壁畫有興趣!! 又令我有想當年的感覺!! 壁畫需唔需要義工! 自薦一番^^

 
At 2:36 PM, Anonymous Anonymous said...

你..返左古代?
hehe

GG

 
At 11:50 PM, Anonymous Anonymous said...

轉行啦><

 
At 6:06 PM, Blogger ivan said...

姬絲~
係皇蜂呀..所以我係睇個個囉~
有機會幫妳問問~

GG~
無法啦..環保份子麻~^^

米之所~
係呀~回歸左麻..做農夫..或家務助理..2338 3241..搵劉青雲幫手..

 
At 7:38 PM, Anonymous Anonymous said...

"愛食陽光空..氣.."~~理想退休生活^^

 
At 8:28 PM, Blogger ivan said...

摩~
妳又想食~

 

Post a Comment

<< Home