Sunday, May 28, 2006

學治會<~~爭d入左個傻人..天下大亂

學治會係咩黎?
係當年中學的一個學校與學生之間既橋樑~
幫學校教活動、幫學生傳達一d既問題給校方~

中四那年~選學治會幹事~
因為要每班必須搵三個人去參與
全班係我唔在場既情況下~選左~
我當時連學治會係乜東東..都未知~
我一向不理人間煙火既人..揀我做乜~
擺明玩我~應該比d紅心壯志既人去做就岩~
搵我把鬼~
立即搵有關老師更改..但已經不受理~唉~咁架..我唔係自願架~
個個都準備好政綱~去練習~
係早會向全校學生介紹自己..介紹自己既政綱~
有d講得好好笑..要幫學生爭取課室有冷氣~
因為當時係天方夜譚~邊有人會知而家間間都有咁仔~
我見到當然好驚啦..同全校講野喎~
唔知點解最後都以為可以搵到同學頂上~我變左無講呢part~hehe逃過一劫~
到當選個日~我名字又出左黎...
點呢..點算好呢..唉..照上台啦~
對咪講自己咩班、咩名比人投票算勒~
haha...點知點票結果出到黎~
有成90幾票~...唔係掛~...識我既人都好驚訝一.一"
佢地識唔識睇野架..
我無政綱..
無拉票..
人又無路過面..
你地係咪為學校好架..
亂黎既..
擺明玩我啦..
雖然我做左4年"風紀"(風紀都唔係自願做,喊哂唔做,都唔得)..
再加埋自己班..都無咁多票數~
好彩票數都係唔夠人多~鬆一口氣~^^
如果我講埋政綱~咪實得..haha
一個唔識政既人..去搞政治..咪盞搞~

6 Comments:

At 1:58 PM, Blogger JACK said...

因乜原因不停寫往事呀??

 
At 7:26 PM, Anonymous Anonymous said...

得閒得滯囉﹗

 
At 7:45 PM, Blogger ivan said...

咪就係~呵呵^^

 
At 10:29 PM, Blogger ivan said...

又係播~有d道理喎~^^

 
At 8:21 PM, Anonymous Anonymous said...

一連串往事回憶6系列0甘

 
At 11:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

 

Post a Comment

<< Home