Saturday, May 27, 2006

神奇事....我一出世就唔見左~

話說我呀媽懷胎足哂月..要吹生出黎...
當生完我~個個鬼咁開心..因為第一胎就係男..
我爸爸係長子..而又係第一個孫~..
當然開心死爺爺、麻麻~
但第二日..我呀媽去嬰兒室發覺唔見左我~
唉~去左邊呢~比人偷左~
好擔心就打哂比親屬問點算好~
要唔要報驚呢?
原來先知係我"麻麻"抱左番去~
由九龍抱番去新界~
嘩~以前d交通極之唔方便~
我"麻麻"又夠擔死出黎抱左~
又唔同我呀媽單聲~
激死我呀媽重鬧鬼我老豆~
haha~佢唔好彩勒~

3 Comments:

At 1:23 AM, Blogger JACK said...

其實你會唔唔會係(男色生死戀)嘅真人版呢...??haha

 
At 11:49 AM, Blogger Ki. Yee said...

哈哈~ 好搞笑..
但醫院可以俾你麻麻抱走? 咁易咩?

 
At 1:19 PM, Blogger ivan said...

jack
睇過唔係好記得劇情~
但我只係比人抱走左~唔係換左~

姬絲
唔知點解可以..
我呀麻係醒目個隻~有d辦法既~
以前一個人攞d野去石崗軍營買比d鬼佬都掂~

 

Post a Comment

<< Home