Saturday, May 13, 2006

連睇幾套~^^

睇完韓劇"我和我的女友".....呢場戲....
抄足日劇"在世界中心呼換愛"
連死都要係碼頭~亦無日劇拍得那麼激情~

動畫"海底奇兵"配合版...畫功生動...
色彩豐富~...黃秋生、毛毛、黃毓民又配得好好笑~

"鋼之練金術"我雖然無留意睇過電視版...
但日本動畫都幾吸引~不過唔知點解....
最後佢細佬要剪短番頭髮要同佢有分別...haha

"得閑飲茶"方力申同viann(roadshow女主持)主演..
講述落bar飲酒...男同女既睇法...比viann玩到妥妥寧~
男既又就得太過火~...分手再做番朋友之後...開始做回自己~
變得大家相處得舒服~而一班男人落bar時...會有同事兼朋友既林家楝、
同成日扮李小龍個位...對話都好好笑~...林雪同元秋做方力申父母~
劉德華又係佢失落時內心既出現扮大隻佬唱歌~同方力申講野都幾抵死~
viann都系係roadshow度..玩自我陶醉既演出好睇d..hehe
方力申一般~

"match point"拍得好似60年代既戲...
女主角一張性感既樣~非常吸引~
故事提及男主角娶一個平凡樣貌但有家底既女性~
但個心又戀上性感柔物~重刻意製造機會得到佢~
得到之後因為意外有bb...而思想周旋想不放棄事業~
而迫於現出殺機~...佈局雖然很有破綻..但死好運比佢過骨~
不過難逃一世既恐懼、難而磨滅既陰影~

"mi3"湯佬拍開一貫手法...打鬥連連...刺激你視覺感觀~
湯佬好似癲左一樣博名~特技都係個類~無驚喜~
但佢女友唔知點解尾段槍法咁準連殺兩人~
佢雖然係做護士..可能比較冷靜..咁準講唔通..haha~

2 Comments:

At 12:08 AM, Blogger JACK said...

嘩你真你一次過睇返晒...你之前因為要做功課而miss左嘅戲喎...

 
At 2:59 PM, Blogger ivan said...

haha...yes~..
我重有d睇左覺得重差...都已經無提^^

 

Post a Comment

<< Home