Sunday, April 16, 2006

415澳門之旅-主要目的玩小型賽車^^

復活節第2日~勁凍~15度
同朋友去澳門玩了兩日一夜..
都係簡單既食、睇同玩..
咁岩一到步在搭的士..沿途見到路上有一個好熟既面容..
原來係我尋晚飲完既其中一個大一同學..haha..世界真係細~

行去漁人碼頭參觀過~
落船過去5分鐘就到..整得都算唔錯~
不果都係適合一家大細去玩去影下相既地方..
因為遊戲大部份都係岩兒童玩..hehe
近海邊好大風..好凍..不便逗留~

跟著去左賭場碰下運氣..雖然好近金沙..不過無去..
只係去左文華..朋友玩左幾手..敗北..無中過..haha..
我就直程無玩..都係..係袋暖d^^

玩完去君怡酒店check in
搭車轉番去會議廳個邊..好無癮..落雨..傘留左係酒店..
變左不段穿插商場..大街小行..
最後搵達地方食晚餐..
行下再去食甜品做宵夜再返回酒店^^

416呢一日天色比較好d..而且又無咁凍..
唔駛無得玩我地黎既目的..就係小型賽車^^
一食玩早餐即刻出發~聽講11點開始有得玩..

去到小型賽車場..即刻感受下場地..
都好多個彎轉下~我之前都只係玩過茘園碰碰車..hehe
小型賽車租車價錢係180蚊20分鐘..亦有10分鐘大約90蚊到..
簽過份保險..即刻去聽點玩法..因為不止自己朋友,
重有10個唔識既人一齊玩..人多好玩好多..haha

帶起頭規..工作人員揀完車之後正式開車..

當然唔係一齊起步啦..haha..
我先試下一圈..試下路面..試下油門同腳掣..
最高車速有60咪..都好快架^^
第二個圈正式踏盡油門..haha..初初都有d驚..
因為車速快左之後有少少甩尾..好似飄移咁..haha..
驚得黎又好爽喎^^..頭幾圈成日比人過車之後..
就到我蓬車過車..haha..癲左..入彎又唔收油..hold住車速..
軚盤勁震勁重..可能因為快..所以要用好大力穩定軚盤~

5個圈之後就追到一個過唔到佢頭既人..我不斷追..
但又無諗著過佢..因為有d驚..只係跟係尾隨~
因為都知自己應該係第2最快..haha..無謂挑起火頭啦~又唔係咁熟~
我見佢成日望後面..初時都覺得怪..心諗望咁多次..haha..
我之後先發覺..係喎..無倒後鏡喎一.一"
我一次都無望過向後喎..一味向前衝..haha..原來好危險..無顧後面情況..haha..

7、8個圈之後..終於一次意外..
係追車尾入既彎路上..遇上2個車速慢d既車手..
佢就過左個兩個..我係過其中一部車時..因為好近..
佢一時無端端失控轉埋黎..我刹車都黎唔切~
我直碰埋去..佢車碰向右邊劃去..我車碰完震向後方劃去..
好彩係入彎..時速都係30咪到...震一震一下..
時間好短..無任何感覺同反應..我即刻揮手向佢示意..睇佢有無事..
佢反應慢左少少..但都舉手示意比我佢無事..
咁我又繼續追番前車..haha..無有識死^^

11個圈到..就有工作人員示意結束入去..
但我見追緊既前車都無轉入個條路..
所以我都無轉入去以為唔係個條..haha..
原來係個條..又扼左個一圈..變左..我係最尾一個入去..haha
真係幾好玩...hehe^^...不過左手手腕好攰好痛..
因為不段用力穩定軚盤轉入右彎..

跟著去路環個邊食野~去媽閣廟拜神~

再走去"大利來"食出名既豬扒飽
2:30到條人龍成40人..佢3點開始賣豬扒飽..
到3:30..條人龍成100人..條人龍只為排豬扒飽~
其它就坐枱叫就有得食..無排豬扒飽..
都可以坐枱叫一隻叫豬多士食..
其實只係方包夾住豬扒~..當然爭d啦~
玩完食完坐船走lu..haha^^

3 Comments:

At 2:51 PM, Anonymous Anonymous said...

甘有冇睇金魚先~~

 
At 4:59 PM, Blogger ivan said...

無喎~haha..你組團囉^^

 
At 1:30 AM, Anonymous Anonymous said...

金魚?
色情場所?!

 

Post a Comment

<< Home