Sunday, February 12, 2006

造老西

時間過得太快~
經我呀媽提及~係喎~
下星期日已經係2月19日..
我朋友大喜日子喎!
成日下意識以為未到既..未到既..邊有咁快呀~
唉~好朋友張請帖都重係我手~
拿拿臨撥個輪..約佢出黎比帖佢~
順便問下佢有無時間幫下眼~
佢一口就答應..佢覺得帖攞唔攞都係其次~
反而有興趣同我玩揀衫~
買衫真係女人既天性~呵呵~
答應就最好不過啦~
始終男同女所揀既眼光都唔同~
佢重雀躍過我~
佢話~識咁耐都未見過我地班野著西裝~
應該好搞笑~如果佢唔係女仔..
所以無得做兄弟的話..
以佢性格就一定會襯熱鬧~玩餐飽~

一向都無一套正式既西裝~
因為以往都無機會穿著~
工作性質又唔需要~

尋日下半晝既旅程就開始左~
尖沙咀大搜索~預左價錢~鎖定幾間目標~
為左要先有個印象~搵一間抽樣試衫褲~
睇下適唔適合我著~因為聯想始終有差異~

佢開始發覺..開始知道..我點解好少同人一齊行街時會買野~
因為整個旅程都唔覺我有意欲揀衫~買野~
旁人睇埋我地度..就覺得我地好似..
佢迫緊我揀衫~迫緊我買野咁~
無意見不特止~毫無表情~
重有好重既睡意~眼無神~成個訓樣~
佢情緒重高漲過我~haha
我還比一般男性購意欲還要低~
激死佢~感覺就似係佢買野..多過我買野~
當然佢無買過一樣野啦~
佢已經對我用好大既容忍度~
無任何不耐煩既態度比我睇~
呵呵~呢個朋友真係唔話得啦~

經過大約三個鐘頭搜索~
已經有收成~不過~都要過幾日改好褲先有得攞~
跟著坐係茶餐廳食下野...
說話內容當中..有一part當然係事後檢討啦~
檢討既當然係我既[購買的行為意欲]

在等候試褲途中有一段少趣事~
話說個間野試身室只得一間..要輪流等試..
坐著等了大約10分鐘..有位女仕身型不高..試黑色絲質褲..
當然褲一定會..長好多..一定要修短~
女仕就要求售貨員是旦攞一對3"高踭鞋佢試..
睇下要將褲修改幾長~度僅之時就問左一句(好普通的問)~
[小姐..妳係咪會keep住著]..佢答[係]^^
當時情形我同朋友都覺得好好笑~當然無笑出聲啦~
著呢d絲質褲..如果唔著鞋就會拖哂地..又無得摺起..
公眾場所無得除鞋~呵呵~

本人購買模式係..
經過見到鍾意既野..
會睇到覺得幾型、幾靚的話..
再會聯想自己著..會幾好睇喎~
(同真實永遠相差很遠~呵呵)
併兩併、望兩望~
岩就出手、唔岩就走~
試過一兩件的話..好似唔係幾好意思咁~
就總有一兩樣帶走~
同埋多數會係同一間..直落買哂要買既野~
當然都會有失手啦~haha~
同人一齊買野..我重有一個唔好既習慣..
就係會依賴左別人既眼光~
就變得無所謂~

今次特別鳴謝好朋友~
抽出寶貴時間幫我去揀~
容忍~包容~thanks~
請食飯少不了~^^
不過睇怕妳都怕左同我買野~

6 Comments:

At 3:35 PM, Anonymous Anonymous said...

搵個地方度身訂做咪唔使煩囉~~
你有專業意見~又唔使諗咁多~~
又唔會有人怕左你~哈~

 
At 7:08 PM, Blogger JACK said...

我都想買件西裝褸,有無咩好心水推价下......

 
At 9:52 AM, Anonymous Anonymous said...

寫得...好長....
我比較有興趣既係..
你著老西個樣...
要影相返黎比大家睇呀!!!

你呢d購買性格係懶同怕麻煩,
我有時都會咁~哈哈~

 
At 11:08 PM, Blogger ivan said...

madge
無試過度身做喎~
時間又唔算多~
碰下有無現成合身麻~

jack
已經答左~呵呵~

crystal
係喎..寫完先知咁長~
no la..咪殘樣一個~
無野好睇~
著住老西覺得自己真係老勒~呵呵

aa
新娘個邊無話得~
大家都唔感輕舉妄動~
我地咁耐都無見過新娘~
佢個名就聽左好耐~
新郎永遠都無帶過佢出黎..
所以唔熟~
無謂難為新郎啦~
不過如果係得..應該幾好玩~呵呵~

 
At 2:05 PM, Anonymous Anonymous said...

女仔都做得兄弟咖喎,我d friend都係咁,男既又做番姊妹,好搞笑咖


係呀,呢個世界好亂呀,ꅁ家下真係興拱樣!
ii,你個朋友可能好enjoy幫你,window shopping!haha

 
At 4:27 PM, Blogger ivan said...

tammy
男既..咁係咪要著裙呀...
同埋有開門利是呢~^^

都係幫下手咁啦~呵呵

 

Post a Comment

<< Home