Thursday, February 09, 2006

lunch隔離枱的八卦事~

今日食lunch時候
隔離枱坐滿一班年約50歲時人仕~
有的西裝骨骨..有的臉圓肚脹~
個個都笑容滿面~談得興高采烈~
都唔算八卦...因為都幾大聲~呵呵~

傾既係什麼呢?...
原來係一班中學開始相識...很久無見~
haha..你係1B班麻...佢係2C班先識...
重記得影校相你企邊排...重記得你當時既樣...
哈哈..一人一句...開心到極~

原來時間係咁快過~
重有無機會重遇一大班中學同學呢...甚至小學呢?..呵呵^^

5 Comments:

At 10:25 PM, Anonymous Anonymous said...

我的小學同學們每年都有一次聚會﹐每次聚會講番起邊個邊個,又講番起以前d野,真係好好笑咖﹗

 
At 12:46 AM, Anonymous Anonymous said...

太好喇
拱床情

梗係喇,送間尺阿刺偉哥咪你同學仔囉hahaa

 
At 9:16 AM, Blogger JACK said...

得番好小keep到

 
At 12:06 PM, Anonymous Anonymous said...

我有...七至八個舊中學同學...
有兩三個,識左12年...
12年呀?!我諗起呢個12年,就覺得好神奇..

直頭係..一齊大咁呀!!
每次出黎見面,大家總係會細說當年...

ii你都有呢d朋友啦??

 
At 2:15 PM, Blogger ivan said...

爆格
嘩~小學喎~咁大班~好難得喎~

tammy
[送間尺阿刺偉哥]<~~係邊個鬼佬~

jack
小學就真係無keep~
只係係街撞過~
重要係今年初四開工前
晨咁早係上環見到佢..
佢準備去僅澳門玩~唉~我要開工~
今次點解佢會認得我~
因為佢係我中小學同學兼親戚~
唔認得都唔得啦~

crystal
我得keep住一兩個中學同學咋~
我指人地係一大班個d呀~呵呵~

 

Post a Comment

<< Home