Wednesday, February 01, 2006

家族每年習俗 -- 求簽~

每年我家族都會新年去黃大仙求簽~
又因我爺爺仙遊後..各分神位自行處理!
就變成近幾年自家之事!

自身~
黃大仙靈簽第九十五簽--中上簽
古人-女媧煉石補天

功勤一簣可成山
由少而多莫憚煩
作事畏辛今汝畫
補天煉石亦無難

搵開既解簽廟祝講:有功勞。但莫過度操勞,則成果更大、更健康。

即係辛苦命~苦得黎有果~呵呵~

10 Comments:

At 10:29 PM, Anonymous Anonymous said...

苦得黎有果
好過苦得黎無果....

簽文已有顯示
叫你小心身體呀!!

我今年..好似未求簽....
係好幾年都無求....

 
At 10:55 PM, Blogger JACK said...

不如叫紅大師再解一解,可能又有一番新膠發...哈

 
At 11:23 PM, Anonymous Anonymous said...

乜水晶識解簽?
我都想聽下大師有乜高見,哈哈﹗

 
At 11:26 PM, Anonymous Anonymous said...

自從求過一支奶野纖後
嘩,ꅁ幾大都唔再求
haha
好就話好,唔好就成年唔安樂
自求多福,不如少作業,ꅁ多造福haha

 
At 9:31 AM, Anonymous Anonymous said...

爆格

唔係我識解簽,而係ii已經寫左

有功勞。但莫過度操勞,則成果更大、更健康。

即係要小心身體啦~我既解法~

 
At 10:44 AM, Anonymous Anonymous said...

幾好呀...起碼會有成果...繼續努力~ Take Care!!
gigi

 
At 4:41 PM, Blogger ivan said...

crystal
希望健康d啦~

jack、爆格
我怕紅大師未睇已經叫我攞錢去做哂善事~
指定東華~hehe

ty
我就通常都係初初記得...
之前就唔記得lu..
到下年想起求簽時..
又會睇番舊個支簽講咩..
準唔準..呵呵~

gigi
妳都要呀~加油呀~

 
At 12:37 PM, Anonymous Anonymous said...

咳咳∼

支簽兩個字解曬∼

努力∼

多謝施主二百解簽費∼呵呵∼

 
At 2:28 PM, Blogger JACK said...

都話紅大師會有另一番見解啦.....哈

 
At 10:05 AM, Anonymous Anonymous said...

紅大師既見解真係獨到呀!!

 

Post a Comment

<< Home