Sunday, May 07, 2006

誤解

呢四年既夜校生涯,
對我來說過得並不輕鬆。
每星期三晚三個鐘上課真係難頂,
因為我唔會比自己爭功課未交。
搞到自己全部時間都獻給功課~
有功課去玩會令我好不安,不會玩得自在~
大多時間斷絕朋友...都在做功課..功課呀..功課呀..

點解我會提到誤解呢?
朋友會覺得有無咁多功課呀?
同學會覺得我交既功課比較平均~很多都能應付有餘!
呀sir又覺得不用擔心我交唔到功課,佢知我約束自己得太緊,
從來都不擔心我!

真係唔好意思~
其實功課多係我自己慢...
用好多時間去做...
無寛鬆既時間我會好大心理壓力...
煩躁不安..簡單黎講受不起壓力~^^

同學誤解我很多時都做得不錯~
佢地只見到我交出去既結果...
以為我好快手...唔駛諗咁~正正係相反~
比人用多一倍以上既時間~
但交得出去既作品..
同一幅其實已經比自己改了6、7次之多...
再先交出去(時間就係用係呢度)..
正所謂過得自己眼..先會過得人!

我對自己信心不足...
呢十年從來都覺得designer這個稱號...
我受之有愧...自己知道不材...
因為我心目中期望一個真正既designer..其實要求很高..
我達不到呢個水平~
實在有太多事情都不認識...
認識的都只是皮毛~膚淺~
其中一樣"創意"係我要求自己想達到既水平~
正因為我無~

但為何還在這行立足?
只係覺得自己可以做得更好~
我信心已經大過以前既我^^

2 Comments:

At 3:53 PM, Blogger JACK said...

同你處景相似....不過我覺得我慣左,因為只有成日怕自己唔夠嘅人,至會不停咁去學習.....咁至會有進步。

不論你用幾多時間但個成個係得,總好過求其交D野呀....

 
At 11:32 PM, Anonymous Anonymous said...

菲比覺得愛訓只係對自己要求太高,俾左好大自己壓力,人不斷求上進,不斷努力尋求創作高峰,真羨慕您的堅毅!!

 

Post a Comment

<< Home