Saturday, April 22, 2006

十大廣告~

一出場就見葉旋..嘩~唱得好差~個髮型重唔配個樣,
反而亞視個個男藝員幾型...跳舞又幾好睇~
兩個男主持平時講野好快..好少食螺絲~
一加埋個葉旋...就又慢又亂插嘴~
上次見到林志玲都唔係咁喎..haha..

一開頭個節目既15金鐘...真係差...
每宣佈一個廣告得獎...
又唔播番條完整既廣告比人睇..
鬼知係邊個廣告咩...haha...
成個鐘之後先發覺反省到有問題~
死唔死~...不過都好過成場都唔知~

最終係個搭飛機既吱喳妹廣告..得大獎~
左邊有幾遠..上邊有幾遠..
我都好鍾意呢個廣告^^

8 Comments:

At 12:20 AM, Blogger JACK said...

都幾合理呀....好深刻呀...

 
At 9:19 AM, Blogger ivan said...

mcc
http://www.hkatv.com/special_events/06/tvc_award_2006/content.html
排第25果個^^

 
At 12:01 PM, Anonymous Anonymous said...

係好深刻呀~~~
@@!~ 頭果兩次聽都覺得好得意既~
不過睇多幾次, 就覺得好煩
想打~~~~哈哈~~頭都痛埋
最後係熄左個電視聲直到個廣告完左~

 
At 8:08 PM, Blogger ivan said...

madge
係煩架..不過拍得幾得意之麻~

mcc
我差不多年年睇...
不過年年個show都安排得好差~
今年就最差..haha~
今次有一部份都貼唔中..
諗住個吱喳妹可以攞到個女小演員獎..
但都唔得添~益力多邊夠佢突出..激死~
crystal個篇我見過..不過個隻唔係真麻~

 
At 12:12 PM, Anonymous Anonymous said...

做乜見到我個名既?
你其實仲要咩資料?

 
At 8:23 PM, Blogger ivan said...

哦~係因為我搵假水仙或紙黏土水仙做model~
咁岩妳新年有篇係講妳有一棵麵粉水仙~
但唔知妳個個有幾高呢?
真實程度又有幾高呢?
就係咁~

 
At 1:36 AM, Anonymous Anonymous said...

我好鍾意個吱喳妹呢~~~

 
At 4:47 PM, Anonymous Anonymous said...

個水仙唔係我架.
同事話:連盤都有11"高

咁仲要咩資料?

 

Post a Comment

<< Home