Sunday, May 07, 2006

剛剛接到一個電話 -- 原來世上真係有咁好既人存在

事原我呢兩個星期不斷問我自己所有識得既朋友,
有無假水仙或水仙的麵粉花買,
反轉花虛都無...因為已經過左新年時候~無都係正常~
曾經有一間以為300蚊可以做到一盆~咁底~都問多幾次..真係~
極為開心..但之後佢老公歐生打回來給我..話佢太太報錯價~
haha..其實都知無可能...因為市價要3000蚊...
重以為咁益我~haha~咁我就話諗諗先~

點知岩岩佢老公打比我~
話佢問過一d學生...
有同學願意做一盆水仙當為學習~
只要回我麵粉料錢500蚊就足夠~
嘩~咁好人~

歐生之所以肯幫我~
係因為我send過我件作品給佢看..
我解釋過係咩黎...佢又覺得好得意...
佢就好欣賞我件作品..
佢都覺得欠缺完整~haha
所以幫我問d學生願唔願意咁做~
有學生一口就應承左~
大家互不相識~
簡直係人間重有溫暖呀~

多謝所有朋友,曾為我打聽~thx~

6 Comments:

At 3:58 PM, Anonymous Anonymous said...

仍是相信人間有情的。

 
At 9:08 PM, Anonymous Anonymous said...

爆格你果句係咪某某廣告slogan? haha
世上係有好人,對相地都係有衰人
不過,我記得crystal果時有張水仙相,聽聞係個fd做0既,ꅁ你無問過佢咩?

某條險公司:xx保險相信世界仍有好人!

 
At 11:59 PM, Anonymous Anonymous said...

但又要加多$500落份功課...值5值得呀?
......其實用其它假花代D麵粉假水仙得5得呀~其實旺角花街有一間鋪頭專賣假花同花盆...你有冇睇過呀..

 
At 10:02 AM, Blogger JACK said...

你地D功課好貴呀......

 
At 9:37 PM, Anonymous Anonymous said...

其實讀書都比左好多啦~~
有時都唔係計幾多錢既問題~
剩計手工都未必呢個價啦~

 
At 7:47 AM, Blogger ivan said...

爆格
最抵死係唔識麻~haha

ty
我本來就放棄去問人~
係歐生自己打黎~haha~

m字頭
值~你真係唔知米貴~haha
你講果間"溫馨無限"..我去過都無呀~

jack
我未係最貴個個..haha~
手板師傅加貴左,我都無辦法~

madge
讀書果筆係預左,
其它其實可以自己做,懶~
之前有經驗試過都係比人做最好~

 

Post a Comment

<< Home