Friday, May 26, 2006

因為神婆呢單...又再想起細過的~真人真事

話說8歲那年..
重係一個小學二年級生..
我還住在圍村那時~

有一次我"麻麻"因為隔離村有單親戚飲宴..
咁岩無人同佢去..就叫我同佢去..
當時4點幾左右~我做緊功課~
有得玩通常都唔理三七廿一就會話去~
但唔知點解當時又懶乖..
話要做功課唔去..不過最終都係要去~
因為要去個達地方..都要經兩個漁塘左右~
搵人車我地一齊去~
呀媽重叫我同埋細佬去~
跟著去到玩完..飲到咁上下..
都已經好飽..又見天未黑..6點咁上下~
咪同"呀麻"講我同細佬番去先..懶叻~我識路~^^
佢又比我番去~咁穿過漁煻..經過小徑就番到屋企~未黑齊~
跟著都無乜野做過..都係沖涼..睇完電視跟著去訓~

半夜就開始出事~
我屋企人聽到我房有聲..
咪入去睇下囉~..
點知聽到我不斷講野~..
初時以為我玩得癲..所以發開口夢~
但佢地越聽就越覺唔對路..
又拍唔醒~
咪即刻叫我呀麻、呀叔、姑婆、姑姊幫手睇下係乜事~
抱我係張櫈到坐係度~
依然係口upup唔知up乜~
我姑婆就真係叫用兩對紅筷子..
夾住兩手中指~
我就開始沃身..
有d發瀾渣..有人就按住我個人..
有個大肚婆講野~
up左d野..唔知係搞到佢呀..
定係撞到佢d乜野..
我屋企人就緊係叫佢快d走..
夾左一陣..之後就走左..
我就開始醒..
重飲左碗"符水"
我姑姊重問我幾多隻手指..
我答5隻..佢就話1隻..重玩野~
我只係記得我個晚係發僅惡夢~
比我老豆用舊大石迎面擲向我先醒~
我番屋企沿途只係見過一間鐵皮屋..
同浪滿衫既浪衫架~

之後果幾個月都無覺好訓..
夜晚驚..訓唔到..要人陪..要開燈訓..
有時又無端端喊..係學校都係咁..係有d失常

6 Comments:

At 10:30 AM, Blogger JACK said...

你之前好似有講過比我知....又幾斜喎

 
At 11:59 AM, Blogger ivan said...

yes~係果單~

 
At 12:40 PM, Blogger Ki. Yee said...

哈哈~ 我記得是bbq 時,成班人圍住聽你講.. 當時我記得聽完起晒雞皮~

 
At 1:24 PM, Blogger ivan said...

無成班人...係過海坐船講架~

 
At 8:09 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩,ꅁ好斜呀。

不過會唔會係你當時中毒呀,d菌上腦唔知呀ha
(似乎大家都相信係斜野)

出來唔好講斜野,大吉你呀!

 
At 11:16 PM, Blogger ivan said...

tammy
如果係中毒..就唔知中咩毒勒~haha
上次都係講鬼故先講..haha..
我講得唔好架..不過佢地驚驚地..^^

 

Post a Comment

<< Home