Friday, May 26, 2006

綠色奶樽

我一出世無幾耐因家父母一齊出去搵食..
就已經比左我"麻麻"養~
我"麻麻"係養漁~
所以間屋會係漁塘邊~
我多數係最細既姑姊服侍我~
我每逄飲奶都有一個唔好既習慣~
就係拋個奶樽出窗外..即係落漁塘~
久而久之個奶樽變成淺綠..綠色..深綠~haha..
因為每次拾起樽都係沖兩下..就攞黎用..
haha..食個5安奶都食到肥獅大隻~

當我呀媽入黎睇我咁樣..
都嚇左一跳..咁樣對我個仔~

我呀媽而家成日串而家姑姊點養d仔女..
就話呢d點污joe..又話果d要消毒~
我個仔呢~又係比妳地咁樣養大..haha~

5 Comments:

At 11:51 AM, Blogger Ki. Yee said...

我唔明.. 是何解會是淺綠..綠色..深綠? 是青台黎架?

是你自己拋出去?

 
At 1:10 PM, Blogger ivan said...

漁塘水~個d應該係青台~
yes~係我拋~

 
At 1:51 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩,你無all死都算好彩
甘污糟,ꅁ唔烚奶樽?

 
At 9:08 PM, Blogger Ki. Yee said...

【﹁﹏﹁】好核突~ 睇你唔出現在肥肥白白!!

 
At 12:59 AM, Blogger ivan said...

tammy,姬絲
haha...咪係..個時d人邊注重衛生呀~
污槽咪變得抵抗力更加好囉..haha~

 

Post a Comment

<< Home