Sunday, May 28, 2006

左撇子

好少人會知..
好少人會注意到..
係~我係左撇子~
點解唔覺~
因為我最主要用手既工作..
渣筷子、同渣筆~
都已經用番右手~
因為我呀媽認為左撇子係唔岩架~
所以強迫我用我唔專長既手..
去做一般人認為岩既事~
左撇子係咪聰明d~唔係~
只係右腦發達d~
不過在運動上除左乒乓球..
全部都用番左手~

"左撇子"帶比我有咩得著~
有..得到一面銀牌..亦是唯一一面~
不是個人..而係團體~
在中學時代~成日都會避開參與公開運動或比賽~
因為我不愛出風頭,亦不愛受人注目成為焦點~
亦因為當時我又肥又矮~haha~

但一次既PE堂~
改寫左我個人既歷史~
玩既運動係.."手球"
原來呀sir搵僅人加入"手球隊"
點知叫我地上堂玩分組比賽~
我左撇..好自然就打右翼~
整個過程我無乜做過野~
我連玩法都唔係好清楚~
人走我走~haha
但呀sir覺得我表現得幾好~
佢點左我名入隊..
佢無問過我同唔同意..亦無得我唔同意~
why~我做過乜~人行我行~咁都揀我~唔明~
原來當年全屆學生..只得三個左撇子~
全部入哂~噢~無計~
我重要係正選打頭陣~
隔日放學練習直到比賽為止~辛苦~
搵左4間中學比賽..贏到一隊都有銅牌..haha
3次對賽中我表現過d乜~
一次美妙既地波傳球(我認為),入埋波~
一次個人帶頭進攻,但到籠門前我驚..等隊友但又未到..
就格硬射..入左..不過踩界..唔算數..shit~
其餘都係得個走字..haha..
我每次走到咁上下都示意換人..
體力不支..好攰..但佢唔肯~死頂~
就係咁贏左兩場..得到銀牌~
係我中學唯一參與既運動..
亦係我唯一的銀牌~
拜"左撇子"所賜^^

2 Comments:

At 2:55 PM, Blogger Ki. Yee said...

哈哈~ 睇唔出你是打手球!! 最搞笑.. 你單刀直入射波... 踩界!! 哈哈!!

 
At 11:33 PM, Anonymous Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

 

Post a Comment

<< Home