Sunday, May 28, 2006

痴線佬入左幼稚園~

往事只能回味~
廿幾年前一單痴線佬入左幼稚園...
佢手持刀..重係裡面擾攘左幾小時..
老師既振定同機智..
救左一班細路同自己..
唔知重有無人記得~
之後重拍埋戲..

無記錯應該叫"安安幼稚園"
位於長沙彎~
點解會提起呢單野~
因為當年我讀四間幼稚園既第一間,
讀咁多間原因都係居無定所~
重同表姊都係個間讀~
個單野發生個事~
我屋企電話响完一個接住一個
個陣時都無兩線入~
所以打唔通..不斷打~
d親戚個個都重以為我讀緊~
擔心死~
不過我早一年已經轉左校~
而我表姊都升左小一~
所以大家都逃過大難~
虛驚一場~^^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home