Saturday, May 27, 2006

火都黎~

夜晚從學校帶作品回家..
見到車站單層巴士準備離開..
我望見尾座存放物品的地方重有位..
便立即急步追上..踏上車..
再望一望尾位真係有空..
就拍咭~
女司機見我..我右肩一袋、兩手各一袋~
比左d好唔友善既目光..唔駛咁呀~
我無理佢..係多野..我咪照行向後唔阻人囉~
點知行左兩步..佢急不及代開車喎..重轉彎~
我變左..左撞右撞~
我即刻火都黎~
真係..真係...真係..好想用我流利既粗口鬧番佢~
點呀司機~見唔見我好多野呀~望下倒後鏡啦~
識唔識為乘客安全呀~去到尾坐低先得唔得呀~趕住頭胎呀~
好想..好想..好大聲咁講~..
但以上既說話只系係我腦海不斷出現~..
我按捺住...按捺住...沉住道氣..唔好失儀~
坐低都重谷住...好慶..真係好慶~
即刻拿住手機打機..
分散主意力..慢慢靜落黎..靜落黎..
但諗番都真係好慶~頂..住~
邊有d咁既司機架~
真係好想大聲鬧佢!!

4 Comments:

At 10:21 AM, Blogger JACK said...

而家真係火都黎的話,都唔好鬧人呀....隨時有幾會做左公眾人物呀....

 
At 10:32 AM, Blogger ivan said...

jack
haha..我覺得佢想挑釁我^^
我當時都諗起..妳有壓力..我都有壓力..
呢d字眼..入左腦~haha

 
At 11:56 AM, Blogger Ki. Yee said...

對... 明是挑釁你!!
最近HIT 爆.. 係就學下啦~ 做巴士判官!

 
At 12:50 AM, Anonymous Anonymous said...

未解決!未解決!未解決!你有壓力,司機有壓力,司機做乜要挑釁你呀!

 

Post a Comment

<< Home