Friday, December 22, 2006

傷城

劇情唔多講~情節編排得好~
完全感覺唔到有冷場..拍得好~
金城武加梁朝偉兩大靚仔..掂!
我唔係好鍾意黃伊汶做金城武前女友..
就算出鏡唔多都唔係好鍾意~
加上杜汶澤呢位大配角..
大家都會知佢會點演啦..
加起黎就有火花..好爆笑^^
舒琪d唔咸唔淡廣東話..
唔多唔少都係攞黎比人笑..

呢套睇得過~扺~

過埋聖誕節..我都開始進入正式開工狀態lu..
多謝各位支持..我會加油勒..^^

7 Comments:

At 12:58 AM, Blogger leonard7007 said...

恭喜晒!今個聖誕好多戲要睇,目前只睇左一齣。

 
At 9:33 AM, Blogger MIC said...

踢躂小企鵝
傷城
俠影魔龍
1公升眼淚
墨攻

我都好想睇^^

 
At 7:06 PM, Blogger leonard7007 said...

就係睇左隻小企鵝!

 
At 1:53 AM, Blogger MIC said...

我岩岩都睇左小企鵝!
好好好好好好好得意呀呀呀呀呀

 
At 12:30 PM, Blogger owind2 said...

我睇左墨攻...都幾好睇....

P.S. ivan 祝你工作順利...

 
At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said...

我在25/Dec零晨5:40看這套movie的,
不知是否太累了, 睡著了片刻啊!

 
At 9:23 AM, Blogger Ki. Yee said...

傷城真係得... 我都推介!!
估唔到偉仔可以咁冷靜!!

 

Post a Comment

<< Home