Monday, July 04, 2005

今日工作非常順利^^

番左成個星期都未見過boss,
今日佢終於係大陸返番黎!!
係我做僅野時...行埋黎睇我d野,
問我畫僅乜野sketch,咪講比佢聽做僅兩份野囉!!
跟著佢幾大聲講左句 [你條o靚仔幾有idea喎]
喎....真係估佢唔到一.一"
打個突...嚇我一跳!
雖然我唔覺得我個兩份野有乜特別,另佢覺得咁好!!
不過都安心番D....因為之前既憂慮^^
都多謝佢讚賞同鼓勵!!

不過個份野係上星期已經改左好多次..
好彩我呀頭,講左好多地方唔合佢心意既地方咋!!

另外今日認識到由大陸黎既工程部女人(已經六、七十歲)
退左休....因為佢有做玩具既三十年豐富經驗...
所以可能係公司既工程顧問!
都好和藹可親既老人家^^
佢今日坐我隔離..
佢一見我就好雀躍、好高興...同我傾左成十五分鐘到!
又話佢個仔又係叫Ivan...唔育佢擋我係佢個仔^^
又問我之前做過乜..佢自己又做過乜!
當然無掃老人家興...有講有笑添!!
佢又講下佢係邊幾間大公司做過!
不過係佢身上一定可以學到好多我想知既野!!
而且佢又肯教人果仲種人^^
得意既老人家^^

6 Comments:

At 11:46 PM, Blogger JACK said...

一份好完美嘅工作

 
At 9:05 AM, Blogger ivan said...

thanks all fd!^^
請佢食飯我驚佢覺得我擦佢腳喎...haha

 
At 9:51 AM, Blogger Ki. Yee said...

Boss 讚你... 都係一個好開始! 俾心機!

仲有, 你都係剛剛接觸你亞頭, 你仲未完全知佢要咩東東.. 所以做多少少, 你熟悉左你個亞頭口咪, 就會好d架啦~

係喎~ 個老女人, 70幾歲退左休都返黎公司...有咩做呀??

可能你同佢個仔同名, 有親切感掛, 但正路佢個仔都唔細喎! 哈哈^^

 
At 12:29 PM, Blogger ivan said...

kk佢所以可能係顧問..
睇下d模有無錯..
佢對物料好熟用幾多磅力都知...
佢睇圖一眼就知邊度錯^^...

 
At 2:05 PM, Blogger Ki. Yee said...

咁勁... 一眼就知!!
堅喎!! 佢可能係BB 車高人...

佢係唔係日日返工呀??... 快D拜師學野啦~

 
At 6:44 PM, Blogger ivan said...

佢成日係大陸架...
好少返香港..
除非上大陸啦^^

 

Post a Comment

<< Home