Thursday, June 23, 2005

哎呀...出事!!

好地地去見工..
點知搭巴士中途....
私機位個擋風玻璃烈左...一.一"
攪到中途轉車又大雨....遲晒到(好彩打左電話比佢講聲先)
重行錯樓...正衰招牌比佢陰到!!
...衰格!!

電筒間野上六樓要搭貨鎳...無客鎳(好舊..夜d都幾恐怖)
雖然遲到...係見既過程都傾得好好應該都無乜問題!
佢重星期六番長短週..雖無雙糧..人工高過BB產品個間!
但一聽到佢要求每個星期比三張新design rendening!!!
好密喎...頭一兩個月重有機...但長此下去比唔比到咁多全新野呀!!
一年成144幅....我睇我做得到都做唔長一.一"
只係畫又唔駛跟埋整個生產過程...我學唔到野之餘...
比佢好似吸血鬼咁...吸乾吸淨...
一出唔到新design.....就炒我...再請人...真無良!!
用到咁盡...雖然唔駛返大陸...都係唔好攪我..決定佢請都唔做啦^^

估唔到IVE呀Mic都見過呢間...佢唔做既原因就係個貨鎳..haha

好....明天中午見埋最後一間consumer Electronic Products
呢間得就最好啦...返5日工..少返大陸....有雙糧..福利又好...haha好運希望降臨^^
咁就真係有定案...做邊間!!!

3 Comments:

At 9:22 PM, Blogger JACK said...

邊個呀MIC?
我識唔識??

 
At 10:33 AM, Blogger ivan said...

呀Mic你識架..佢做火機公司架
眼大..肥身材..同我咁上下高...
HC畢業功課做LV鎖個個呢??
有無印象呀??

 
At 11:07 AM, Blogger JACK said...

icic
住灣仔果個

 

Post a Comment

<< Home