Tuesday, June 14, 2005

睇完IVE夜校作品

HD year 2
高sir教既都有番咁上下,
聽佢講有三個丁添^^!
各人能力都見得下人!

HC year 2
呢班就慘lu....
任教既係poly出黎既miss重係讀完書無幾耐個隻!
睇見佢地做既野...就真係等佢地慘.
都唔知有幾多人可以升到班添!
重可以用中文黎做project...miss係咪有心整估
有d重做得一個project~
講份量、講質數都不及我地上一年HC year 2畢業作品!
因為我地重比當年既HD year 2都不相上下!!

黎僅呢年都唔知邊個教...高sir唔教...今年既林sir又話唔教....
hehe...佢地可能教我地教到火都黎埋...我地又真係好麻煩既一班~
好多個都有自己主見(幾自我)....幾唔依照常規做事...
唔好理但佢又確確實實做到成績比你睇!
呀sir少d料...都比佢地寸死...教得唔好又整封信比主任投訴...
你話死唔死...haha

2 Comments:

At 12:26 AM, Blogger JACK said...

咁我地上年咪好好彩

 
At 9:57 AM, Blogger ivan said...

係架^^
起碼無失禮學校先呀~
收到風下年個個可能係比高sir重嚴格既女miss
可能係曾經上過我地堂既教marketing架,
今次肯定超辛苦... 一.一"

 

Post a Comment

<< Home