Saturday, June 04, 2005

一時興起...自己走左去"理工"睇 grad show

不是想像中好....整體水準一般!
今次去...我特別留意佢地既sketch!
得一兩個還可以,其餘大部份都很差!
rendening就大部份都好好!
research就勁多!
個model佢地有d真係好落本會好真實、有d當然好差啦!
構思上就欠缺在使用者既角度
(有d我都睇唔過眼寫左d意見係佢本野度)
因為我見本野有好多人都寫不設實際既說話同埋只有讚嘆!
都無實際既意見,對設計者本身毫無助益!
有兩三個designer我都好欣賞!

等我睇埋自己學校就可以得出今年既結論^^

4 Comments:

At 9:05 AM, Blogger JACK said...

到底有幾差??

 
At 11:33 AM, Blogger ivan said...

Jack,

講其中一兩個同學比你聽呀!
第一個係設計手提吸塵機和洗碗碟紫外線消毒機.
佢個吸塵機重普通過街買個d,
又無特別功能、個form又無特別,
hehe...鴨寮街都買到!
洗碗碟機一樣情況!
重有個張rendening好似畫完之後,
又無mapping、又無Background!
sketch就更加唔駛睇..都睇唔出佢演變過程,
點樣得出最後個model樣!
(sketch全班得一兩個得,重衰過我!)

另一個設計的士,原本部車好地地都rend得唔錯,
係無background襯托下..用白地..都無問題!
佢呢部車係設計比深圳...係深圳的士..我覺得放既地點係錯囉...放深圳多多都無..出一部無一部!
最勁都唔係呢樣,係佢既model跟本就係第二部車,rend個張就係透明玻璃窗,但個model係黑色玻璃窗,重要個model係肥車身,但rend出黎係高瘦車身!..離晒譜...不如攞部貨車出黎放算啦..!

佢地全班好多用rendening都係用白地架!
rend唔到background連用Graphic去補救都無d!
點得架你話呀!!!

補充一句,有兩三個整體係特別好,
連model都肯落本錢!

Ivan

 
At 9:16 PM, Blogger JACK said...

好似仲衰過我
:)

 
At 9:19 AM, Blogger ivan said...

唔止你...佢重衰過我..haha

 

Post a Comment

<< Home