Friday, June 03, 2005

今年最後的一堂

上埋今晚整個HD year 1就結束,
每次都有d依依不捨...
因為跟著幾個月生活作息會好唔同!
話晒每個星期都會見到一班同學仔..
雖然唔係個個都很熟識...
亦不及HC year 1那麼融洽好玩...
停下來總係有d唔習慣!

13-6-2005 晚上8:30後
將會有HC year 2 & HD year 2擺放展品在校內(沙田IVE)!
辛苦左一年既成績大家可以欣賞下~
我地year 1個班當然都有派6個代表出去擺放...hehe...無我架!
我當日都會番去欣賞下,
因為下年到我地HD year 2畢業!
睇下自己可唔可以達到佢地而家year 2既標準或者超過呢....haha

我記得我地HC year 2畢業時的作品,
已經超越左當時HD year 2既畢業生(我指夜校)
令我地呀sir增光不少!
立刻由原本教HC year 2畢業生轉為教HD year 2畢業生
hehe...唔係因為呀sir教得好!
而真係我個班太多勁人走埋一齊!
我呢d走埋去只係小毛見大毛.
我諗我處於中游位置...未算太好亦未算太差!
亦都好高興識到呢一班同學^^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home