Friday, May 20, 2005

"會考生"勾起我回憶

中午時見到會考生考完出黎,
眼濕濕..喊住走..真係慘>.<

諗起當年會考..對會考毫無期望..
亦無出很大努力去讀(懶囉~)..
有都係考前兩晚努力過囉...hehe....
當然考得唔好...得4分...真羞家!
無諗過重讀..我好清楚結果唔會差好遠
好彩個4分,分報得幾好,都可以報讀下IVE,
最終開學後一個月佢收左我讀建築,
就係因為果一個月我以為唔收...我就讀左design
回想番...我應該先試左讀建築先..
唔得先讀design(有錢就入得去讀)
我就係咁傻....只會順著邊樣黎就做邊樣~
我就係單憑兩點就選擇design.
1.我以前以為我愛發白日夢就等於"有創意"
2.我鍾意畫下野(唔代表畫得好,因為我一同人比,我就知好平庸)
哈哈....兩樣加埋我就覺得天下無敵
我真係思想簡單一.一"
做過野之後就知呢一行真係唔簡單,
活口就應該無問題既!
我人生無理由只為活口!

由細到大讀書真係唔係好適合我
考到好名次,最大功勞係我呀媽!
我記性差、又唔係聰明...
她日監夜監我死背...次次都要我盡力黙書攞100分
連考試都有"模擬考題"比我做!一.一"
背過既當然考完過後就唔記得左...死背既害處....
另我好怕讀書,一d興趣都無....
佢勞氣時我又辛苦!
只係想快d讀完書....
點知我到而家都重係讀僅書一.一"

我又唔係成日去玩...只係心散同懶....
人係屋企心就係出面玩~
同埋日日發白日夢...
有時嚴重到分不清邊d係真實、邊d係夢..
hehe...真係分不清楚~


盡管我考得成績太差,
總算都有路我行!
雖然我工作十年.
我覺得我而家只係剛剛起步...
我希望我能堅持我路,研讀更"專"既路,
創作人係我而家既目標!

1 Comments:

At 11:51 AM, Anonymous Anonymous said...

讀書,一向都不是唯一的出路。只要找到自己的路就可以。然而,在這個著重以學歷(注意:非學識)去評價人的社會裡,讀書成績不理想,往往就帶來了缺乏自信的後果。道理看來人人都明,卻不是那麼容易能夠走出那框框。

 

Post a Comment

<< Home