Friday, May 13, 2005

Higher Diploma 第一年就快完

重有兩個星期就完勒,
越接近後衝刺,
d野就越懶做...
要立刻行動先得...唔係就....哈哈勒!

開始留意著英國可以接著讀上去既一個course!
"top one degree"...係就係讀一年,
讀完係就係有個degree,
但都唔知會學到d乜!
真係要諗諗!...由其是自d英文....奇差...^^

7 Comments:

At 11:55 PM, Anonymous Anonymous said...

present成點呀? 我都有朋友係讀完high dip去左英國warwick讀左一年囉degree.不過佢就係讀電腦果d既,聽佢講又唔係好難,佢英文都係唔係太好,但係似乎都應付到,不過係學費、宿費同生活費都好貴囉.....

 
At 9:34 AM, Blogger ivan said...

present咪全班最差果team囉...haha..我累街坊囉...^^
學費我睇過全部就要68000蚊...當然未計其它住宿同生活費!
所以我而家用半年練番d英文先!下年4月再睇下去唔去..hehe

 
At 9:45 AM, Anonymous Anonymous said...

咁你覺得係咩令到個present差呢?
1. 語言問題?
2. 表達能力問題?
3. 對要present既內容未夠充分理解?
4. 未能詳細分析?
搵到個問題係咩,然後致力解決,冇話唔得既…
你打算點樣練英文呀?我聽講有D類似English corner既物體,俾 d 人去練下聽同講英文,不過我未去過。

 
At 1:01 PM, Blogger ivan said...

hehe..係我一向都好難面對一大班人..成為焦點!
佢地一望住...就不由自主地腳震、個腦一片空白...亦可能由於細過時被六、七十人當眾取笑,有陰影!
雖然上台扮振定,但都口齒不伶...已經背得很熟!出到去好似無背過一樣,重要睇紙仔!
而且語言亦係問題之一...因為我不愛說話..hehe!
一個不愛說話既人又點會表達得好呢...!

英文練習方面,我睇左本書,學僅裡面D方法去練....試僅!
不是重文法入手,而係重聽覺入手!
書上既說法是因為聽覺不好,
而不是聰明或蠢.(例子有如BB一樣,在那裡國家出世,就能學識當地語言一樣)

 
At 11:42 PM, Anonymous Anonymous said...

哦... 咁即係信心問題,呢樣真係要慢慢練,而且唔係咁易。英文反易要練好唔難,睇有冇心囉。加油!!

 
At 12:43 PM, Blogger ivan said...

Thanks!...我會努力...已經開始僅...一定要決心做到...唔可以半途而廢!

 
At 12:25 AM, Anonymous Anonymous said...

yeah~ 有信心一定掂!

 

Post a Comment

<< Home