Tuesday, May 17, 2005

model上色真令人煩惱一.一"

用foam做好model,每次要上色都令我頭痛>.<"
又要用塗上白膠章...保護個foam...
等乾等1~2小時! 重覆一至二次以上步驟!
跟著塗上木工用既原子灰...等乾等0.5~1小時乾後...
用粗砂紙磨平...再用幼砂紙磨滑!
先至可噴油上色...又要等乾再噴多幾次..!
煩..煩....等時間很麻煩!
實再很麻煩!起碼用2~3日時間做!
每次上色都要咁多步驟,
噴出黎我覺得效果又唔係預期中好!

個foam唔上色我覺得重好看!..呀sir真係麻煩>.<
每次都很後悔噴左油...

3 Comments:

At 8:40 PM, Blogger JACK said...

咁噴左油真實D嗎.....

 
At 12:01 PM, Anonymous Anonymous said...

有冇得睇下上色前後既相呀?

 
At 2:08 PM, Blogger ivan said...

hi jack,
hehe..我手勢太差..到而家都未整好..好多火山口,唔夠平滑

hi aa,
我噴既色係白色...
可能影出黎唔太清楚..hehe..
況且到而家我都未買相機~~
我做果個係電動牙刷!

 

Post a Comment

<< Home