Wednesday, June 15, 2005

又落雨...日復日...

雨永遠都死唔斷氣...落一陣又陽光...
今年雨水真多...天氣極之反常...
搵一日整日好天都好艱難!

7 Comments:

At 10:42 AM, Anonymous Anonymous said...

哈...你梗係冇睇通勝春牛圖定啦,今年「太歲乙酉年,雨水不調勻。」呀.......
http://www.y28predictions.com/program/template/year/yearc.php?file=01&lang=

 
At 12:09 PM, Blogger ivan said...

又真係無睇過替年圖喎~
唔識睇....haha....
除非我職業係耕田啦..
咁都會睇下既!^^

 
At 8:57 PM, Blogger JACK said...

本野做得好細緻家,要好留意D細微嘅位,再要動腦筋先知佢講乜

好難明家.....

睇離AA係一個高人黎喎 哈!!

 
At 11:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Hello Jack (我唔敢叫hi-jack呀), 我好矮咖咋...五尺爭寸半...
哈哈...

Ivan,你知唔知唔係only耕田果d先睇咖...連響股票巿場做大買賣果d都要睇佢啊!呵呵!

 
At 12:32 PM, Blogger ivan said...

唔係呀aa..一.一"
股票上落都岩睇,
得閒要請教下點睇勒!

 
At 8:56 PM, Blogger JACK said...

aa 有興趣就黎睇下我個Blog,支持下我呀
:)

好 hard sale 哈

 
At 2:10 PM, Anonymous Anonymous said...

jack,其實之前我有去過你個blog丫(睇到你有post d艷照出來啊,哈哈!)..不過果時又唔識你,費事響你個場搞事嘛... 呵呵...依家叫識左我會去多d咖~ 你係ivan同學黎咖?我都有個blog丫,你得閒可以去八下

 

Post a Comment

<< Home