Sunday, June 26, 2005

今日會去睇"頭文字D"...^^

睇下係咪真係片頭咁好睇先!

4 Comments:

At 10:57 PM, Blogger ivan said...

嘩...我覺得好睇..又好笑
拍得畫面又靚..又緊張刺激..
配角又出色!!無"無間度"影子

睇完之後出左戲院,我個fd發覺唔見左電話...
我試打佢手機..有接但無人講野好多雜聲無收線..好奇怪..我覺得唔似比人偷!!
再打5、6次...都只係照響幾次..跟住打唔通..
立即返轉頭搵...點知戲院又開僅場...
工作人員好幫忙..亦知佢好難做會打擾到客人..
但我知佢如果要等散場就一定無機會知有無..
工作人都免為奇難幫我入去照一照有無..
雖渺茫但都好..等自己可以心息!
我都不斷同佢講唔好意思..幫幫手...
工作人員一出黎..見佢攞住我個fd電話..
一天光晒^^
原來坐個位既客人keep住左..
諗住出戲院後比番工作人員
(當然我希望佢真係諗著咁做)
總之十萬個多謝啦!!
工作人員十分之好!!

工作人員都覺得我同我個fd都好冷靜^^
個電話係我個fd我當然會比佢冷靜啦..
呢件事上我個fd先係最出色..
佢只係覺得自己好大頭蝦無關人事...
(佢都諗著我一出黎就走打定敗數)
佢當時真係好冷靜面對^^

 
At 12:10 AM, Anonymous Anonymous said...

有一次睇戲,有同樣事情發生,不過係我個fd執到.條友唔掂丫,不斷打電話黎so擾我地睇戲.佢應該叫個staff黎問我地拎嘛.結果佢等到散場拎翻

 
At 1:02 AM, Blogger JACK said...

嘩咁好彩

 
At 9:32 PM, Blogger ivan said...

haha..
我咪就係不斷打電話黎so擾睇戲果個人囉!!
不過就好快叫staff入去幫幫手照下^^
驚散場就無!

 

Post a Comment

<< Home