Friday, July 01, 2005

家庭日

太陽兼落大雨...無乜好去..都係同家人飲下茶^^

順便去"新世界傳動網"轉番個平D既plan...
成日都用唔晒....慳番D好....

回家途中見到以前果中學同學.....雖然我無叫佢(好衰咁)...
但見到佢同大僅肚既老婆行公園....
佢好細心...又絲絲細語....睇到都好開心呀^^

跟著都係去做下Gym...keep下fit^^

4 Comments:

At 9:21 PM, Blogger JACK said...

幾時又輪到你呀??
差唔多啦...
:)

 
At 9:14 AM, Blogger ivan said...

呢一兩都唔會係我啦..
我好多野想做..
無時間放係女人身上喎!^^
你先啦..你快d!
到時請我飲一定到^^

 
At 3:21 PM, Blogger JACK said...

你睇就知未玩夠啦
:)

 
At 9:06 PM, Blogger ivan said...

我已經好少玩路喎...你又知^^

 

Post a Comment

<< Home