Tuesday, June 28, 2005

書名:[創造生命的奇蹟] you can heal your life

作者 :露易絲*賀(Louise L . Hay)
年介70幾到!
聽電台介紹的一本書...暢銷左30幾年!!
類似心靈雞湯個類...
教人去改變..自己以為已經不可能改變想法的人去睇都幾岩架!
還有講述疾病在那部位出現..都是從某種內心想法所形成!
對自療有另一種想法!
即管睇睇^^


今日IVE呀Mic打電話比我...
話我公司打比佢叫佢聽日上去見工^^
向我吐料...聽完佢驚我間公司唔穩陣!
而家諗僅聽日上唔上黎見..haha
世界真係細!!

5 Comments:

At 9:35 PM, Blogger JACK said...

等我留意下先....

講起書,唔覺眼AA 上次講果本書嘅...

在那𥚃可以找到??
:)

 
At 9:42 PM, Blogger ivan said...

去找aa悔氣啦...haha
佢個邊而家要打密碼..煩左d..
我成日唔記得打..
要重覆打一段字兩次..一.一"
攪乜鬼!!

 
At 12:12 AM, Anonymous Anonymous said...

JACK,我果個留言有俾條link你咖.果條link咪有果本書既介紹同埋可以網上買囉,我都係響果度買咖咋,唔知香港有冇得賣。

IVAN,你下次用word pad打左先copy & paste 嘛....

 
At 8:43 PM, Blogger JACK said...

上網買唔怪得找不到
:)

 
At 9:06 PM, Blogger ivan said...

aa..好呀..不過都係煩左d囉^^

呀Mic終於無來見工...haha
不過呢兩日都兩三個黎見!
不過我都要努力d勒,
我覺得重未達到佢要求!
繼續努力..haha^^

 

Post a Comment

<< Home