Tuesday, May 17, 2011

第一次去西班牙~

























未去西班牙..聽埋聽埋好多唔好既印象...
但去到都唔係講到咁恐怖...又話好多賊仔...小心小心~
去到馬德里見到環境舒服、空氣清新、幽幽閒閒...
我有移民既衝動..haha~


但都有小插曲發生...
好似地震5.5級...
夜歸搭火車遇到既低手小偷...

地震當日剛好改行程無去朋友屋企...唔係就有機會經過那地方...
咁就真係驚險收場~

夜歸搭火車...我地攞住好多名牌袋...成為小偷對象...
一行5人少年兩男三女小偷隊...一見我地上車...佢地就唱住歌走到我地車卡...
最初唔留意佢地係小偷...以為係自己國家足球隊贏波高興先會咁...
點知越迫越埋...交义手...然後從後摸...
我地一見到就即刻捉實自己D袋...移步到下一卡...
好彩係呢班人係低手小偷無跟過黎...
佢比我地發現就落車...
如果佢跟過黎我都唔知應該係同佢打...同佢死搶...同係點好呢...
不境第一次遇到都有D腳仔軟~(我和平主義者麻..邊有見過大場面..又無食過夜粥^^)
真係好彩~
一切順順利利~
去到歐羅即跌真係不幸...一。一“

飲啤酒、飲紅酒...平過買水飲~

3 Comments:

At 1:12 PM, Anonymous 爆格 said...

好多年前去過呢個國家,都好鐘意呢個地方,覺得環境氣候唔錯,MADRID嘅哥德式建築物好IMPRESSIVE, BARCELONA吃PAELLA又好正,係VALENCIA都遇到過低手小偷從後試圖拉開背囊袋,幸而發現早,我一轉身小偷已飛快地閃入橫街。

 
At 1:39 PM, Blogger ivan said...

係~再三回味~值得再去~
最好歐羅跌多D~太貴~haha

 
At 2:19 PM, Blogger leonard7007 said...

個人比較鍾情巴塞隆納。

 

Post a Comment

<< Home