Wednesday, February 13, 2008

目標

其實新一年應該都要定番個目標...

人人問我目標係乜...目..標....

我有好多野都未掂...點談得上目標丫...

d人就會話唔好搵藉口勒...haha.

真係藉口咩???

我諗總括黎講都係一個字"懶"..

所以變成左好多藉口囉...

諗呀諗....諗呀諗....咁多樣唔掂之中...

英文比較嚴重...嚴重到好多野都避...

咁就由英文開始啦...都應該由呢樣開始...

再基本d...由記生字開始...



目標就係生字...

5 Comments:

At 12:08 AM, Anonymous Anonymous said...

....吾通你英文講到“咈咈”聲就做到你想做既野?
不如你實在D,行左第一步先重好啦!!
吾通全港既設計師要識英文先做到產品設計師?
面對現實!勿再逃避!

 
At 12:09 PM, Blogger ivan said...

mm~
咁我見到有d人連design都唔識..識講到“咈咈”聲..咁就坐係上面勒..haha...

都係基本上用得到我就ok架勒~唔係好高要求咋~唔係唔現實~係實際上好多問題~

 
At 1:15 AM, Blogger owind2 said...

咁你會用咩方法去記生字呢?

 
At 9:08 AM, Anonymous Anonymous said...

要唔要D練習做下?? 有野practice下...容易入腦D喎! 要就開聲啦! ^^

 
At 7:19 PM, Blogger Unknown said...

好耐冇黎睇你啦~ 100%支持!! 加油呀!!!

 

Post a Comment

<< Home