Saturday, December 29, 2007

遺作....唯一的...生於一九九四...!

往返舊屋中執拾..見到個黑色A2 profilo..不其然就會想回憶吓..
當中有好多唔要得既作品..正所謂"行貨"特別多...haha..
但記得在"大一"同同學仔生活既過程...實在係好搞笑...

而當年大家見到我呢一幅粉彩畫...都會"嘩"一聲...
唔係因為我特別勁...而係我都會畫到d似似地既野...
佢地好驚訝~haha~

遺作...自己而家望番都好滿意既作品...
其它作品就唔好提勒..haha..攞哂黎堆肥....^^

11 Comments:

At 10:49 AM, Blogger Ki. Yee said...

ivan..你畫野得架!只係無耐性囉! (指當年, 現在應該有好多耐性了!!!)

因為..好明顯你狗身沒有用力去畫, 覺得好散, 反而最有心機畫既係狗既五官!!立體出晒黎!!

good~!!

 
At 10:51 AM, Blogger ivan said...

姬絲~
果然妳美術係攞A...一眼就睇得出我當年無耐性...只畫好個頭..haha...我真係畫到尾唔想畫..haha

 
At 11:37 AM, Anonymous Anonymous said...

好明顯未畫完~
但好過我好多!!
因為我未學過畫野~哈哈哈

 
At 6:50 PM, Anonymous Anonymous said...

睇番我當年係大一嘅作品都係非常唔見得人...但讀大一時真係最開心!!

GG

 
At 8:09 PM, Blogger Ki. Yee said...

我會考當年失手..只取B!! 遺憾!!

 
At 8:55 PM, Blogger leonard7007 said...

嘩!

 
At 10:43 AM, Blogger JACK said...

嘩!!......勁!

 
At 10:16 AM, Anonymous Anonymous said...

新一年啦 ~ 新作幾時出現.

新年快樂呀 !^^

 
At 12:51 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩!~~~都好過我啦!

祝新一年快快樂樂! 各方面都有更好嘅發展!

 
At 4:38 PM, Blogger ivan said...

mic~
係架...車...你畫漫畫加麻..點同~

GG~
開心既回憶啦..毫無壓力~

leonard~
就係咁既反應囉..haha

jack~
遺作係咁擺過狗樣出黎先得~

garfield~
稱得上係遺作..就當然唔會有新作啦..
新既一年..好既開始~身體健康啦~

c~sea~
我得妳得啦~希望啦~happy new year~

 
At 12:07 AM, Anonymous Anonymous said...

嘩!呀淇攞B~~~都好過我啦!
我學校吾比我考呢科!!佢地專登吾教美術!理由係費事拉低學校會考既合格律!

 

Post a Comment

<< Home