Friday, September 21, 2007

眼科...比度肯定既答案!

終於睇完專科...一檢查就可以斷定..
雖然眼係有紅...但並非紅眼症!
(之前個條友點睇野架...一場虛驚一.一")

佢係說話當中帶點寸...
解釋比我聽..可能我唔會明..
我用"含膿"字眼..佢就用"白血球"..
你有既專業都可以客氣d麻~
都抵你寸..因為我唔堯~

醒我兩支眼藥水...就可以走得~
兩星期後再覆診~

好在全部有公司醫療...1毫都無出過...簽個字就搞掂~

6 Comments:

At 10:53 AM, Blogger JACK said...

咁有你講原因

 
At 8:53 AM, Blogger ivan said...

jack~
要平民化答案...

 
At 10:28 PM, Blogger leonard7007 said...

睇左色.戒?

 
At 10:45 AM, Blogger Ki. Yee said...

哈哈~~ ko sir 暗示你生眼挑針!!
但雖然你都算黑仔, 但起碼你以後都會留意眼睛既健康!

仲起碼.. 公司都有得camp 番, 都是大幸

 
At 10:58 AM, Blogger ivan said...

leonard7007~
未睇..不過好評如潮..我都想睇..hehe~

姬絲~
我無諗過咁樣係黑仔喎..haha..
唔係叫做camp番..我都係跟佢個list去睇醫生..所以係簽個字就ok~無出過錢~

 
At 12:59 PM, Anonymous Anonymous said...

take care ar~~

GG

 

Post a Comment

<< Home