Monday, August 06, 2007

天有不測之風雲~搞長沙

個fd結緍過後..短時間內最後一次聚會~
因為要在英國定居~嫁鬼隨鬼~hehe~
係陽光與海灘水上活動~指定要戶外活動~
無人估度..晨早好曬既天氣..突然又變成勁大雨..
大家都估..係咪應該改活動呢..
主人家就有問個邊fd"長沙"天氣如何..
佢地話無問題喎...好好天喎...~
咁照去啦...都暫時最後一次見..死就死啦...~

約係東涌等原來我係最快..因為有E線機場線..
半小時就到十幾蚊..抵..
其他人就轉幾次車..重差不多要兩個鐘左右..
第一次有咁著數..因為大部份都唔係新界人..
東涌東薈城原來真係全部都係outlet..
我都變左去shopping執到平野..
黑色new balance $299...買...
個型爭少少唔緊要..
主要係佢有11號..普通shop都無呢個size...
即買...抵...有收獲..
個fd就買另外一對啡色假皮身..都好睇..
$350..抵...即掃貨...好滿足咁走去等..^^

去到"長沙"...好好天..
玩度等一次玩既獨木舟..
原來而家d獨木舟新式好多..
唔係插哂腳穿入去個d..
教練教左點用掌掃兩邊..
就即刻下水..
吓...其實我覺得會唔兒戲左d呢~
雖然著左救生衣...ok..試下囉...
喎...一上獨木舟...我一個人一隻...
原來係上個一下難少少之外...
都唔太難...好順就去左好遠...
亦無跌過落水..不過隻手好攰...
玩左十幾分鐘其實都無左新意..haha..
不過咪大家玩下水望下天吹吹風就算啦...
6點幾開始大雨..我地已經上左岸lu...
重BBQ緊添...GOOD DAY~

5 Comments:

At 11:48 AM, Blogger JACK said...

獨木舟..我都玩過...玩完條腰超攰

 
At 12:39 PM, Blogger Ki. Yee said...

你個標題. 講搞長沙...仲以為你肚潟!!

 
At 5:18 PM, Blogger leonard7007 said...

估唔到你會俾東薈城握到,其實價錢同馬拉松ON SALES時差唔多,仲係舊款。不過,超大&超小就有著數。

 
At 11:13 PM, Anonymous Anonymous said...

講明係outletㄚ馬..D貨係out D架喇

PS:ABC有冇去呀?

 
At 9:15 AM, Blogger ivan said...

jack~
我又無野喎..可能無博老命咁玩啦..haha~

姬絲~
我風格係咁喎..

leonard7007~
比人握..係呀..好易架咋..
我唔係追新款架..馬拉松on sales個陣我呢對都要400~而家300~我之前買過一對一樣款,但個底已經穿咁仔~我重好鍾意架..我去到普通舖頭,唔係睇款先,係問佢有無11號先,因為佢地最多都係10.5號,我岩岩頂趾唔舒服~所以對我黎講~抵~我大腳八呀麻^^

m~
無問題..hehe~

 

Post a Comment

<< Home