Thursday, August 02, 2007

尋晚做一個不一樣的"兄弟"

因為認識既人係一個多年既朋友..而且係女性..
佢老公確實係一個鬼佬..
佢地雙方係一個不足三個月既時間..
做左一個決定...
就係"結婚"
因為佢要安排一切事務..
所以我地班人知道呢個消息時..
係一個半月前..
佢無用一個最簡單既方式..旅行結婚..
選擇傳統既婚禮..睇黎鬼佬好鍾意..haha~

佢一個好容易既決定..
令佢身邊所有人為佢忙過不停..

女方有一個要求..
就係要我地充當"兄弟"一職~
當然無"say no"..上~
亦當然以我咁純正既廣東話...
跟本就同鬼老無法溝通啦~haha~
我地自己人玩算啦..
咁急之下..鬼老一個朋友都黎唔到..haha~

早一星期前收到個rundown好好笑..
比左個excel file我地..
裡面竟然有埋每人比利是幾多錢..haha..
而且裡面係無安排邊d人負責每一樣事情..
真係咁順其自然..^^

終於到大日子..對我黎講"寶林地鐵站"等..實在太遠..
我重早過番工時間..決定左先搭西鐵再轉地鐵..
咁先可以一個鐘就到..如果坐巴士再轉巴士..
一個半鐘就一定要..
好順利無遲到..
去到第一時間當然係佈置花車啦..
亦係唯一要做既最重要事項...
跟住應該都無咩野做..haha
一見到鬼佬就好好笑..佢著起金色唐裝..側邊開义個隻..
佢好神氣..好鷹咁樣..haha~
心口掛個紅色花球...由佢比利是..好好笑~
即刻出發踩上女家..入到去唔少得既節目就係比人玩啦..
雖然姊妹團有內應..但唔表代唔比人玩..都係無著數...

策略都係採取有兄弟上我唔上..
無人上我迫住要上既辦法..hehe~

有兄弟以為先訓係地比人玩左先..
就可以免疫..
結果就佢訓完比人玩..我地就收兵..
因為遊戲玩完..haha..
佢估計錯誤..^^
只玩得兩個遊戲..
鬼佬再包尾讀埋個段廣東話解釋既拼音就完結..
趣事總會係完結要接到新娘個一刻出現..
就係一束花無人記得..重係男家個雪櫃..haha..
鬼佬好心想雪耐d..唔駛咁易謝..出事...
新娘塊面變得好黑...氣言..唔嫁...haha...
因為新郎心口個個花球分左大家心..以為係..haha..
情況當然脫離哂個rundown時間啦..

趣事接踵而來...食過飯後以為預得都叫鬆動去註冊..
結果就親友坐24座到左...
而新娘同攝影師個兩部車就未到...
過左預定時間..新娘新郎一落車即跑黎..
係司機轉唔到入去紅棉道..
新娘黑起面不停係車度講過不停..
講過乜我都唔知..我唔係車上..haha..謎...
當然遲少少結果都可以註冊到啦...
註冊個度好鬼熱...出哂汗...連影相都無人願意沃..
去到九龍灣君豪會..重有時間去打保齡..
58蚊套餐可打兩個game重包一個下午茶餐食..
消磨時間不知幾好..

跟著落去直到夜晚都好順利..

咁短時間之下搞到都好利害..
介子早兩日做好..
結婚大相架早一日做好..
其它結婚相未有...
註冊排到期..酒店訂到..
佢身邊既人功勞最大...
haha..旅行結婚咪唔駛咁忙囉..^^

7 Comments:

At 4:34 PM, Blogger JACK said...

好難忘咁woo....不過我相信個場面都幾搞笑!!

 
At 10:16 PM, Anonymous Anonymous said...

結婚個日咁忙,真係好容易漏野! 我有個fd結婚...又漏帶結婚大相、又漏帶簽名薄,結果就要佢細老飛的返屋企攞,好在都趕到!

 
At 12:18 AM, Blogger Ki. Yee said...

哈哈~~ 無帶花球!! 咪無左拋花球環節?
姐妹好失望喎!!

咁個新娘子真係有個搞笑得來, 有深刻的婚禮!!

為何要咁趕結婚呀? 樣樣都是結婚既一兩天ok... 好危險喎! 佢地有了bb咩?

 
At 1:21 AM, Anonymous Anonymous said...

我要睇個個ABC姐妹^^

 
At 9:45 AM, Blogger ivan said...

jack~
直頭啦~haha~

c~sea~
我地無番去攞喎..haha..人都遲去重邊記得呢個花球呢..又咁熱無人想沃..haha~

姬絲~
呢d無問..唔感問..
應該想快過新既生活..唔想等..

mic~
有機會先啦~

 
At 9:46 AM, Anonymous Anonymous said...

咁你自己記住拿,下次到你結婚時,旅行結婚唔洗攪咁多野。
你地連個花球都漏得..haha勁!

 
At 9:01 AM, Blogger ivan said...

ling~
佢心口掛左野..所以無諗囉..~

 

Post a Comment

<< Home