Monday, July 09, 2007

ive UCE degree grad. show

ive搞既一年全日制既degree課程..
咁岩要去浸會醫院探人..就去順便望下..
原本無諗住去..所以無影相..~

全班整體上都好平均..連present個board都係..
但就係無一d好新既idea去刺激到你...
hehe..可能有..因為我英文差睇唔到..

最失望係..因為有一個係之前同班同學仔..
佢用番之前project用過既idea..
重係新鮮滾熱辣上年既事..再去番炒...
唉...佢其實可以好"標青"...但結果睇得好失望...
可能佢真係忙..無時間去諗....一.一"


睇完之後我覺得...


而家望到佢地既作品...其實我地班都做得到有餘...係我覺得...^^

9 Comments:

At 10:41 PM, Blogger Ki. Yee said...

講咩上年既同學仔呀!! 係人都知道邊個啦!! 佢抄上年既野... 而上年既功課咪一樣抄番黎! 抄野王係人都知道邊個啦!!

對佢抄既野仲會失望咩!! 你應該講佢今年無抄番人地d新野而失望啦!!

 
At 12:08 AM, Anonymous Anonymous said...

我都去咗睇...不過因為時間趕,係咁二行咗兩個圈,所以無仔細睇佢地D idea....

不過我覺得好晒囉...話哂係個degree 嘅grad show...有乜理由2個人share 1張枱仔...有嘢都唔夠位擺啦!!

你話佢地既作品,你地班都做得到有餘...咁當然啦! 呀Sir話齋...你地係超班麻...哈哈哈

 
At 10:01 AM, Blogger leonard7007 said...

魔鬼訓練逼出瘋狂project

 
At 11:52 AM, Blogger ivan said...

姬絲~
妳有團火咁喎...

c~sea~
妳咁趕都去~
係啦..我地每人都有一張枱啦..其實都唔夠啦...妳話呀...degree喎...錢就收左..位又比唔到人...

leonard7007~
所以個個瘋哂lu~

 
At 8:49 PM, Anonymous Anonymous said...

原本我真係唔知呢位同學抄野,重成日讚佢,後來睇到本書,同佢d野有八九成似,先知咋.高Sir真係逼人太甚,不過諗返都幾好玩,唔係佢咁逼我,我諗我會好唔認真是是旦旦咁交功課,tkx....

 
At 3:06 PM, Blogger MIC said...

其實ive UCE degree 咪又係交我地HD D野!
係ive 想呃$先整多年出黎姐!
我吾明我地HD而家既位置係邊?
又欠一年就degree ?
但我地又吾係degree ??
搞乜呀????

 
At 4:33 PM, Blogger ivan said...

luisa~
妳點只去到咁呀..haha..

mic~
HD咪等同於F.7囉...係另一個上大學途囉..以前係TI同VTC先輕用咁既途徑升學..
本來都係比d上唔到F.6,F.7但又唔想咁快出黎做野既人讀之麻...
HD都係有番咁多年歷史先認受性大左咋..

degree其實邊可以讀咁短呀..好明顯呃錢啦..

副學仕重慘呀...都唔知等幾耐先比人接受~

 
At 12:40 PM, Anonymous Anonymous said...

HC就=F.6,F.7
HD就=大學YEAR1-2.5

甘點解吾整個degree2年制PART TIME出黎呢?

 
At 9:54 AM, Blogger ivan said...

mic~
係HD等同於F.7學歷,又唔係等於F.7喎~
HD就=大學YEAR1-2.5<~~~唔係囉~

BA degree夜校poly都無啦..
可能而家開緊既夜校,投放左資源都無得賺掛,
咪廢鬼事搞多個BA degree囉~因為讀BA都係好理論性,唔似得開工程科咁有用~呢d實際好多~數口唔掂無得讀~
ive就唔駛講啦,岩岩先有日校degree~
你等得到就等下囉~呵呵~

 

Post a Comment

<< Home