Tuesday, August 21, 2007

激心.....你地唔好去"DSC直銷公司"買野~

諗住平平地買部電視機...
元朗呢間咁既直銷公司(我諗佢間手法都差唔多)...
又話7日內唔岩有得換...
電視機黎到真係有問題勒...
雖然佢講過如果有壞係要先換同款電視..
我對個款電視無信心想補錢換過部電視...
再有問題先可以換其它種類..
個sales就話要call個師傅上黎check..
check左真係有問題就會換同款新機..
約個師傅要4~5日..
重要唔到第5日先打上黎約時間...頂..
其間我直頭踩場..我已經好唔滿意佢地既服務..
擺哂係個面度....都講佢唔掂...
叫佢即call師傅..我企係度等佢覆...
我要知時間..幾時上黎..頂...
嘈佢終於可以唔check機而換同款新機...
點知果師傅又有call我屋企人..個晚到..
夜晚十一點前先上到黎(我地係約八點幾~)
check個陣時..部機顯然表現重差過初初...
師傅都無野好講...
咁我地叫佢幫手寫上去份報告度我要求要補錢換其它型號...
咁佢就話我照寫..佢地批唔批我都唔知..

曾經打去服務熱線...聽電話個個女人好寸...
同佢理論..佢一d禮貌都無...叫佢比高級既人黎傾..
又無人係度...今次第二次打去..都係呢條友...
頂....咩公司黎架....

已經打去消費者委員會投訴佢..睇下受唔受理...
佢叫我地fax張單比佢...我保留投訴佢權利...
睇埋部新機...

而家等新機到...都唔知係咪都係咁差...唉....
我要換新機呀....

呢件事未完...我已經好慶....好激心...爆血管...

果然平野無好..服務又差...

大家記得唔好買平野...寧願貴少少~

9 Comments:

At 9:21 AM, Blogger Unknown said...

我幫襯過呢間野既觀塘分店買大班椅,ok喎!
電器就未幫襯過,因為我發現到有d用電話落order既舖,又平又好service。
做完單生意仲打電話黎問你送貨同安裝有冇問題,按我家人稱,連送貨黎既人都好有禮貌。

 
At 10:38 AM, Blogger JACK said...

個遭遇又會同樓上咁大分別!!

 
At 11:37 AM, Blogger ivan said...

aa~
買既時候同送貨當然佢係好nice啦..
大家個case有d分別...
妳件野無壞..無係7日內換..
無打去客戶服務..所以好多野應該見唔到~
可能我黑仔啦..見到臭惡既一面..一.一"

jack~
只嘆我黑仔囉~

 
At 1:55 PM, Anonymous Anonymous said...

完全明白..我都感受過類似嘅野!!都唔明點解有時D服務咁差~

GG

 
At 3:50 PM, Blogger ivan said...

GG~
黎左新機勒...見唔到有問題出現..過多7日無事就算勒...
唔想補錢換部唔同型號勒...怕它個d貴野都係玩唔得耐...如果呢部壞左..再去大商號買過部~怕左佢地...唔想煩~

 
At 10:13 PM, Anonymous Anonymous said...

元朗直銷店0係邊架 ???

 
At 12:23 PM, Blogger ivan said...

係開心廣場12樓~

 
At 2:53 PM, Anonymous Anonymous said...

所以我去國美買呢~又平又OK~
個哥哥好專業!A+++

 
At 10:59 PM, Blogger ivan said...

mic~
我都有去國美睇...佢係好pro.
只係我諗住買平野咋~

 

Post a Comment

<< Home