Sunday, February 03, 2008

長江7號

長江7號睇得咁快既原因..係因為我細佬想睇..
所以就訂左飛一家人睇早場...
無錯都重想慳d..係睇早場..hehe...
真係好耐無一家人去戲院睇戲..
我諗成十年以上...haha..

套戲都係講d低下階層..點樣比人踩..
點樣現實..點樣突如其來既際遇..
星爺既搞笑本式都係恰到好處..重係好好笑..
加上有d情節感人場面..我都爭d想喊...爭d啫..haha..
(只係加插小小上世紀既功夫點綴下..都無過太)

評語係.....好睇~
窮要窮得有骨氣..有尊嚴..就無人感睇唔起你~

4 Comments:

At 12:16 PM, Anonymous Anonymous said...

祝新年進步,萬事勝意,身體健康!

 
At 1:19 AM, Anonymous Anonymous said...

你係我第一個見到讚依套戲好睇嘅人~ hee
GG

 
At 9:16 AM, Blogger ivan said...

爆格~
妳都身體健康~

GG~
haha..係~當然我覺得佢好睇唔係因為佢無里頭啦~..hehe..比妳撞到正添~新年快樂~

 
At 7:21 PM, Blogger Unknown said...

我都係同你一樣, 冇一家人去睇戲好耐, 上次同dad&mom一齊睇"27宜嫁",非常開心~

 

Post a Comment

<< Home